Pohonná jednotka Panter FD2H s rotavátorem ROT
Máte dotaz?
Podrobný popis - Pohonná jednotka Panter FD2H s rotavátorem ROT
Díky použité hydrostatické převodovce je možné plynule volit rychlost vpřed i vzad. Rychlost se mění nastavením páky na řidítkách. Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem obsluhy. Pohonná jednotka je osazena motorem Briggs&Stratton 850 I/C o obsahu 190 cm3, s výkonem 6,5 HP, v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení, protože má litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách.
Základní technické parametry pohonné jednotky:
Pojezd | ano, plynulá regulace rychlosti vpřed i vzad |
---|---|
Rychlosti | vpřed 0÷6 km/hod, vzad 0÷3 km/hod |
Náprava | diferenciál s automatickou uzávěrkou |
Převodovka | hydrostatická Tuff Torq K46DE |
Další vybavení | pracovní brzda |
Útlum vibrací motoru | 4 silentbloky |
Řídítka | nastavitelná výškově i do stran |
Pneumatiky | Velká foukaná kola 420 mm s šípovým vzorem |
Vnější obrys kol |
67 cm |
Hmotnost jednotky | 56 kg |
Motor | 4takt Briggs&Stratton I/C, 850 Series OHV |
Palivo | benzin Natural 95 |
Obsah motoru | 190 cm3 |
Válec | litinová vložka |
Pracovní otáčky motoru | 3060 ot/min |
Celkový max. výkon motoru | 6,5 HP/4,8 kW |
Výkon motoru při 3600 ot./min. | 5,0 HP/3,7 kW |
Kroutící moment při 3600 ot./min. | 11,5 Nm |
Mazání motoru | tlaková filtrace oleje, mazání rozstřikem |
Systém Ready Start - snadné nastartování bez sytiče |