Mulčovač F - 700 Hydro
Máte dotaz?
Podrobný popis - Mulčovač F - 700 Hydro
Popis:
- profesionální motor HONDA GXV 390
- hydrostatická převodovka TUFF TORQ K-46DI
- automatická uzávěrka diferenciálu
- nová 18" pojezdová kola a nová vodicí kola
- nová ergonomie řídítek
- nové výměnné uložení hřídele nože a ložisek
- provozní a bezpečnostní brzda
- čelisťová brzda nože
- centrální nastavení výšky strniště z místa obsluhy v 6 polohách
- boční čisticí klapka sekacího prostoru
- garantovaná svahová dostupnost 30º
- inovované kevlarové řemeny Optibelt
- mulčovač F-700 Hydro nahradí tři pracovníky s křovinořezy
Profesionální mulčovač s hydrostatickou převodovkou TUFF TORQ K-46DI F-700 je vyvinutý na likvidaci přerostlých porostů na velkých rozlohách a členitých svažitých terénech. Je vhodný zejména pro obce, komunální služby a pro všechny náročné uživatele a majitele velkých ploch - všude tam, kde je potřeba nasazení profesionální techniky s vysokou užitnou hodnotou. Robustní konstrukce stroje je vynikající pro extrémní podmínky. Silný čtyřtaktní motor HONDA GXV 390, hydrostatická převodovka TUFF TORQ K-46DI s plynulou regulací pojezdové rychlosti, automatická uzávěrka diferenciálu, velká pojezdová a vodicí kola odolná proti proražení, nastavitelná řídítka stranově i výškově, možnost nastavení výšky sečení do šesti poloh z místa obsluhy - to jsou prvky, které umožňují maximální přizpůsobení stroje pro daný terén. Stroj je vybaven automatickou i provozní brzdou.
Pro práci na velkých plochách lze za mulčovač F-700 Hydro připojit sulku AV-650 s odpruženou sedačkou.
Pro zimní údržbu lze snadno vyměnit vodicí kola za shrnovací radlici ASR-700 a využít ho k zimní údržbě chodníků, veřejných obecních ploch, parkovišť a parků.
Velikost převodovky:
Zvolili jsme verzi s kompaktní skříní v provedení s externí vyrovnávací nádrží naší vlastní konstrukce. Kompaktní provedení převodovky využívá lépe prostor v našem novém lisovaném šasi a především se více chladí díky lepšímu obtékání vzduchem. Zvládá podávat plný výkon po dlouhou dobu i v letních tropických dnech.
Ovládací síly:
Převodovka, upravená výrobcem Tuff Torq přímo pro VARI, má upravenou charakteristiku řízení průtoku oleje a pružiny naladěné pro ruční ovládání. Proto jsou síly nutné k ovládání minimální a komfort při dlouhobém používání je zcela na jiné úrovni. Převodovky, dodávané přes výrobce zahradních traktorů, mají nožní ovládání pedály. Nastavení ovládání průtoku oleje v převodovce a síla pružin na ovládací páce převodovky odpovídá tomuto způsobu ovládání. Proto tyto převodovky nejsou vhodné pro ruční ovládání.
Automatická uzávěrka diferenciálu:
Prioritní požadavek VARI pro skvělou funkci stroje. Po konzultacích s firmou Tuff Torq jsme si nechali zabudovat nový patentovaný typ diferenciálu od americké firmy Hilliard. Jedná se o velice kompaktní řešení, využívající speciální varianty obousměrné volnoběžky této firmy a které zabírá stejný prostor jako standardní diferenciál. Stroj, vybavený tímto novým typem diferenciálu, má při přímé jízdě poháněna obě kola. Když dojde k zatočení, odpojí se vnější kolo, protože se otáčí větší rychlostí, než vnitřní. Po narovnání směru se vnější kolo opět připojí. Při velkém poloměru zatáčky dojde k odpojení a připojení vnějšího kola opakovaně, takže ovládání zatočení stroje není fyzicky namáhavé a přitom obě kola disponují plným výkonem. Automatická uzávěrka diferenciálu zareaguje v okamžiku, kdy vnitřní kolo při zatáčení ztratí adhezi a tím se zvýší jeho rychlost. V okamžiku vyrovnání rychlostí vnitřního i vnějšího kola se diferenciál zablokuje a stroj pokračuje v jízdě s oběma poháněnými koly. Při pokračování v zatáčení stroje s automatickou uzávěrkou diferenciálu Hilliard dojde opět k odpojení vnějšího kola a stroj pokračuje v bezproblémové jízdě v původním poloměru zatáčky. Díky preciznímu vyladění a nízkým pojezdovým rychlostem u ručně vedených jednoosých strojů reaguje tento systém uzávěrky diferenciálu okamžitě. Obsluha vlastně ani nezaznamená, že k prokluzu některého kola hnací nápravy došlo. Nový systém eliminuje i velký neduh mechanických uzávěrek diferenciálu, které používají zubové spojky, kdy pro odblokování uzávěrky je vždy nutné zastavit, protože jinak nelze se strojem vůbec zatočit - toto je zvláště znatelné u čtyřkolových traktorů s manuální uzávěrkou diferenciálu pomocí nožního pedálu.
Parametry:
Typ motoru | HONDA GXV 390 |
---|---|
Výkon motoru | 13 HP |
Plošný výkon stroje | až 5.440 m2/hod |
Typ převodové skříně | Hydrostatická TUFF TORQ K-46DI |
Nastavení řídítek | výškově i stranově |
Pojezdová rychlost | VPŘED: 0 - 8,0 / VZAD: 0 - 1,5 km/h |
Šíře záběru | 70 cm |
Nabídka příslušenství | sulka AV-650, radlice ASR-700 |
Výška sečení | 6 - 11 v 6 polohách cm |
Brzda stroje | provozní a automatická |
Doporučená plocha | neomezeně m2 |
Počet rychlostí | Plynulá regulace |
Hmotnost | 135 kg |