Disková sekačka Panter FD-3 500 cm3 + DZS 125
Máte dotaz?
Podrobný popis - Disková sekačka Panter FD-3 500 cm3 + DZS 125
Popis:
Kombinace pohonné jednotky Panter FD-3 se sečením DZS-125 představuje naši nejvýkonnější diskovou sekačku, která disponuje i největším pracovním záběrem. Díky mimořádně nízkému odporu při sečení tento stroj vykazuje velice nízkou spotřebu paliva. Při práci ve svahu možnost rozšíření nápravy, v podmáčených loukách možnost dvojmontážky, při práci na rovinách možnost připojení řízené sedačky. Tento stroj lze jednoduše doplnit o více než 20 dalších pracovních nástavců, které jsou vyobrazené v dolní části této stránky. Sekačka má díky hydrostatické převodovce možnost plynulé změny rychlostí pojezdu vpřed i vzad. Pohání ji 4-taktní profi motor Briggs&Stratton Powerbuilt 4145.
Pohonná jednotka má plynulou změnu (řazení) rychlosti vpřed i vzad.
Pohonná jednotka má plynulou změnu (řazení) rychlosti vpřed i vzad.
Parametry sečení:
Max. výkon | 9.680 m2/hod |
---|---|
Max. šířka záběru | 125 cm |
Žací ústrojí | 4 disky |
Výška strniště | průměrně 5 cm |
Hmotnost adaptéru | 62 kg |
Doporučená plocha: | neomezená |
Parametry pohonné jednotky:
Pojezd | ano, plynulá regulace (řazení) rychlosti vpřed i vzad |
---|---|
Rychlosti | vpřed 0÷10 km/hod, vzad 0÷5 km/hod |
Náprava | diferenciál s uzávěrkou |
Převodovka | hydrostatická Tuff Torq K46, |
Další vybavení | pracovní brzda, parkovací brzda, světlomet, baterie s dobíjením |
Útlum vibrací motoru | 4 silentbloky |
Řidítka | nastavitelná výškově i do stran |
Pneumatiky | Velká široká foukaná kola průměr 480 mm s šípovým vzorem |
Vnější obrys kol | 76 cm |
Hmotnost jednotky | 124 kg |
Motor | 4takt Briggs&Stratton I/C, Powerbuilt OHV |
Palivo | benzin Natural 95 |
Obsah motoru | 500 cm3 |
Válec motoru | litinová vložka |
Celkový max. výkon motoru | 15,5 HP/11,3 kW |
Kroutící moment při 3.600 ot/min | 30,2 Nm |
Mazání motoru | rozstřikem |
Startování motoru | elektrostartér, ruční záložní |
Svahová dostupnost |
Bezpečná svahová dostupnost garantovaná státní zkušebnou 10°
Motor bezpečně pracuje při trvalém náklonu 20° |