Pohonná fréza Panter FD-2H
Máte dotaz?
Podrobný popis - Pohonná fréza Panter FD-2H
Popis:
Inovace tohoto stroje pro rok 2014 přinesla využití převodovky TUFF TORQ K46 DE, která nabízí nápravu s diferenciálem, automatickou uzávěrkou a brzdou. Díky použité hydrostatické převodovce je možné plynule volit rychlost vpřed i vzad. Rychlost se mění nastavením páky na řidítkách.
Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem obsluhy. V základním provedení je osazena motorem Briggs&Stratton 850 I/C o obsahu 190 cm3.
Zejména při práci s těžšími adaptéry jako disková žací lišta, zametací kartáč a obraceč oceníte snadné zatáčení, které přinesla náprava s diferenciálem. Díky automatické uzávěrce stroj vždy, když je potřeba, jede v přímém směru jízdy.
INOVACE 2015
Do této chvíle jsme u tohoto stroje používali motor Briggs&Stratton 950 Series, protože má obsah motoru 223 ccm a 7,3 HP. Šlo o novou řadu motorů a očekávali jsme, že tato řada bude postupně rozšířena o provedení s litinovou vložkou válce, popřípadě doplněna i o olejový filtr a olejové čerpadlo, podobně jako motory 850 I/C. Bohužel i tři roky po jejich uvedení na trh se tyto motory dělají stále jen v jednom provedení s hliníkovým válcem a bez filtrace oleje a požadovaná změna specifikace není ani ve výhledu firmy Briggs&Stratton. Proto jsme od jejich dalšího používání upustili a nadále osazujeme stroje Panter FD-2 a Panter FD-2H výhradně motory Briggs&Stratton 850 I/C, které mají obsah motoru 190 ccm, výkon 6,5 Hp, ale jsou v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení, protože mají litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách.
Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem obsluhy. V základním provedení je osazena motorem Briggs&Stratton 850 I/C o obsahu 190 cm3.
Zejména při práci s těžšími adaptéry jako disková žací lišta, zametací kartáč a obraceč oceníte snadné zatáčení, které přinesla náprava s diferenciálem. Díky automatické uzávěrce stroj vždy, když je potřeba, jede v přímém směru jízdy.
INOVACE 2015
Do této chvíle jsme u tohoto stroje používali motor Briggs&Stratton 950 Series, protože má obsah motoru 223 ccm a 7,3 HP. Šlo o novou řadu motorů a očekávali jsme, že tato řada bude postupně rozšířena o provedení s litinovou vložkou válce, popřípadě doplněna i o olejový filtr a olejové čerpadlo, podobně jako motory 850 I/C. Bohužel i tři roky po jejich uvedení na trh se tyto motory dělají stále jen v jednom provedení s hliníkovým válcem a bez filtrace oleje a požadovaná změna specifikace není ani ve výhledu firmy Briggs&Stratton. Proto jsme od jejich dalšího používání upustili a nadále osazujeme stroje Panter FD-2 a Panter FD-2H výhradně motory Briggs&Stratton 850 I/C, které mají obsah motoru 190 ccm, výkon 6,5 Hp, ale jsou v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení, protože mají litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách.
Základní technické parametry:
Pojezd | ano, plynulá regulace rychlosti vpřed i vzad |
---|---|
Rychlosti | vpřed 0÷6 km/hod, vzad 0÷3 km/hod |
Náprava | s diferenciálem a automatickou uzávěrkou |
Převodovka | hydrostatická Tuff Torq K46DE |
Další vybavení | brzda |
Útlum vibrací motoru | 4 silentbloky |
Řídítka | nastavitelná výškově i do stran |
Pneumatika | Velká foukaná kola 420 mm s šípovým vzorem |
Vnější obrys kol |
65 a 68 cm |
Hmotnost jednotky | 56 kg |
Motor | 4takt Briggs&Stratton, 850 I/C Series OHV |
Palivo | benzin Natural 95 |
Obsah motoru | 190 cm3 |
Válec | litinová vložka |
Pracovní otáčky motoru | 3.060 ot/min |
Celkový max. výkon motoru | 6,5 HP/4,8 kW |
Výkon motoru při 3.060 ot/min | 5,0 HP/3,7 kW |
Kroutící moment při 3.060 ot/min | 11,5 Nm |
Mazání motoru | tlaková filtrace oleje, mazání rozstřikem |
Startování | Systém Ready Start - snadné nastartování bez sytiče |